Titel overview

Indien de overview is geactiveerd (boekenplank) komt deze tekst als omschrijving in beeld.

Nog vragen? Vuur maar af!

Lab9 Aalst
Kattestraat 23 bus 1 9300 Aalst
053 21 10 00 aalst@lab9.be

Lab9 Brugge
Geldmuntstraat 18 
8000 Brugge
050 61 22 25 brugge@lab9.be

Lab9 Brussel
Chaussée de Charleroi
215-217

1060 Brussel
02 538 01 52
bxl@lab9.be

Lab9 Ieper
Boterstraat 27
8900 Ieper
057 42 22 22 ieper@lab9.be

Lab9 Kortrijk
Lange Steenstraat 6
8500 Kortrijk
056 25 55 55 kortrijk@lab9.be

Lab9 Luik
Place Saint-Lambert 84
4000 Luik
04 221 43 33
liege@lab9.be

Lab9 Roeselare
Ooststraat 7
8800 Roeselare
051 21 05 54 roeselare@lab9.be

“Een Apple product, dat wil je kunnen voelen, testen, beleven, 
ja zelfs bewonderen.”

V. Desmet,  Brugge

Just
for
you.

Lab9 is een Apple Premium Reseller met 7 winkels. Met vestigingen in Kortrijk, Brugge, Ieper, Roeselare, Aalst en sinds kort ook Brussel en Luik is het een groeiend bedrijf met een vooruitstrevende visie.  Die visie wordt belichaamd door Geert Coolman, CEO & Managing Director van Lab9. 

Het is ondertussen al 12 jaar geleden - sinds 23 februari 2007 - dat Lab9 z'n eerste winkel opende in de Lange Steenstraat in Kortrijk. Het bedrijf heeft sindsdien een heel harde groei gekend waardoor er vandaag de dag zo'n 7 panden het Lab9-logo dragen.

"Wij maken het verschil door onze expertise en klantgerichtheid. Jong, oud, ervaren gebruiker of niet - iedereen kan bij ons terecht."

Tegenwoordig is het mogelijk om eender waar een iPhone, iPad of Mac aan te kopen, dus waarom zou een klant een Lab9-winkel binnenstappen voor een nieuw toestel?
“Dankzij de professionele opleidingen en examens van Apple zijn onze medewerkers getraind om onze klanten te voorzien van het beste advies. Iedereen kan Apple verkopen, maar wij maken het verschil door onze expertise en klantgerichtheid. Jong, oud, ervaren gebruiker of niet - iedereen kan bij ons terecht”, zegt Geert Coolman, CEO en Managing Director bij Lab9.

Lab9 hanteert een filosofie die je nergens anders kunt terugvinden: iedereen heeft recht op een uitstekende dienstverlening. “Of je je toestel nu bij ons hebt aangekocht of niet, je kunt met eventuele problemen of service na aankoop altijd langskomen bij ons. Uiteindelijk willen we dat de klant maximaal kan genieten van zijn toestel. Binnen diezelfde filosofie geven we ook gratis introductielessen aan zowel klanten als niet-klanten. De producten van Apple zijn altijd heel intuïtief en makkelijk om mee te leren werken, maar we willen dat iedere klant alles uit z'n toestel kan halen en daar helpen we graag mee”, vertelt Geert. 

"Uiteindelijk willen we 
dat de klant maximaal kan genieten van zijn toestel."

Apple Premium Service Provider
Alle 7 Lab9-winkels zijn erkend als Apple Premium Reseller en zijn ingericht volgens de Apple normen. Daarnaast zijn al onze winkelpunten ook officiële herstelpunten voor Apple producten. “We werken nauw samen met Apple waardoor we steeds herstellingen kunnen uitvoeren met originele onderdelen. We hebben in iedere winkel ter plaatse ook Apple Certified Technicians aanwezig om zo de hersteltijd te kunnen beperken en onze klanten de beste service te kunnen waarborgen.” Iedere winkel streeft ook naar het behalen van de ultieme titel op vlak van service: de status van Apple Premium Service Provider. Voor 2018 zijn er 4 winkels in geslaagd om dit te behalen - als enige punten in België. 

“Zeker de beperking van de hersteltijd is een belangrijke factor voor veel klanten om voor Lab9 te kiezen. Zo voorzien we voor klanten die hun toestel bij ons aangekocht hebben een vervangtoestel”, vertelt Geert enthousiast. “Sinds kort is het zelfs mogelijk om displayherstellingen dezelfde dag te laten uitvoeren. Klanten kunnen nu via de officiële Apple Support app hun toestel aanmelden voor een afspraak in de winkel naar keuze, hun toestel binnenbrengen en enkele uren later opnieuw ophalen”. De Apple Support app kan gratis gedownload worden in de App Store. 

Oud inruilen voor nieuw
Bij Lab9 is het ook mogelijk om je oude device in te ruilen om een directe korting te krijgen op je nieuw toestel. Of je kunt ook steeds kiezen om de overnamewaarde terug te krijgen als waardebon. “We zien vaak dat mensen aarzelen om een nieuw toestel te kopen wanneer hun oude nog perfect in orde is, maar toch niet meer helemaal aan hun noden voldoet. Daarom willen we onze klanten een oplossing bieden door zowel het oude toestel over te laten aan onze recyclagepartner als een korting toe te kennen op het toestel waar ze opnieuw alle plezier uit kunnen halen”, besluit Geert.

Het Apple Premium Service Provider certificaat. Ieder jaar een bewijs van onze inspanningen op vlak van herstellingen en service. 

Al onze medewerkers zijn getraind door Apple om onze klanten te voorzien van het beste advies.

De Apple Support app kan gratis gedownload worden in de App Store.

“Een Apple product, dat wil je kunnen voelen, testen, beleven, 
ja zelfs bewonderen.”

V. Desmet,  Brugge

Nog vragen? Vuur maar af!

lab9.be

Just
for
you.

Lab9 is dé Apple Premium Reseller bij uitstek

Lab9 is een Apple Premium Reseller met 7 winkels. Met vestigingen in Kortrijk, Brugge, Ieper, Roeselare, Aalst en sinds kort ook Brussel en Luik is het een groeiend bedrijf met een vooruitstrevende visie.  Die visie wordt belichaamd door Geert Coolman, CEO & Managing Director van Lab9. 

"Wij maken het verschil door onze expertise en klantgerichtheid. Jong, oud, ervaren gebruiker of niet - iedereen kan bij ons terecht."

Het is ondertussen al 12 jaar geleden - sinds 23 februari 2007 - dat Lab9 z'n eerste winkel opende in de Lange Steenstraat in Kortrijk. Het bedrijf heeft sindsdien een heel harde groei gekend waardoor er vandaag de dag zo'n 7 panden het Lab9-logo dragen.

Tegenwoordig is het mogelijk om eender waar een iPhone, iPad of Mac aan te kopen, dus waarom zou een klant een Lab9-winkel binnenstappen voor een nieuw toestel?
“Dankzij de professionele opleidingen en examens van Apple zijn onze medewerkers getraind om onze klanten te voorzien van het beste advies. Iedereen kan Apple verkopen, maar wij maken het verschil door onze expertise en klantgerichtheid. Jong, oud, ervaren gebruiker of niet - iedereen kan bij ons terecht”, zegt Geert Coolman, CEO en Managing Director bij Lab9.

"Uiteindelijk willen we 
dat de klant maximaal kan genieten van zijn toestel."

Lab9 hanteert een filosofie die je nergens anders kunt terugvinden: iedereen heeft recht op een uitstekende dienstverlening. “Of je je toestel nu bij ons hebt aangekocht of niet, je kunt met eventuele problemen of service na aankoop altijd langskomen bij ons. Uiteindelijk willen we dat de klant maximaal kan genieten van zijn toestel. Binnen diezelfde filosofie geven we ook gratis introductielessen aan zowel klanten als niet-klanten. De producten van Apple zijn altijd heel intuïtief en makkelijk om mee te leren werken, maar we willen dat iedere klant alles uit z'n toestel kan halen en daar helpen we graag mee”, vertelt Geert. 

Apple Premium Service Provider
Alle 7 Lab9-winkels zijn erkend als Apple Premium Reseller en zijn ingericht volgens de Apple normen. Daarnaast zijn al onze winkelpunten ook officiële herstelpunten voor Apple producten. “We werken nauw samen met Apple waardoor we steeds herstellingen kunnen uitvoeren met originele onderdelen. We hebben in iedere winkel ter plaatse ook Apple Certified Technicians aanwezig om zo de hersteltijd te kunnen beperken en onze klanten de beste service te kunnen waarborgen.” Iedere winkel streeft ook naar het behalen van de ultieme titel op vlak van service: de status van Apple Premium Service Provider. Voor 2018 zijn er 4 winkels in geslaagd om dit te behalen - als enige punten in België. 

“Zeker de beperking van de hersteltijd is een belangrijke factor voor veel klanten om voor Lab9 te kiezen. Zo voorzien we voor klanten die hun toestel bij ons aangekocht hebben een vervangtoestel”, vertelt Geert enthousiast. “Sinds kort is het zelfs mogelijk om displayherstellingen dezelfde dag te laten uitvoeren. Klanten kunnen nu via de officiële Apple Support app hun toestel aanmelden voor een afspraak in de winkel naar keuze, hun toestel binnenbrengen en enkele uren later opnieuw ophalen”. De Apple Support app kan gratis gedownload worden in de App Store. 

Oud inruilen voor nieuw
Bij Lab9 is het ook mogelijk om je oude device in te ruilen om een directe korting te krijgen op je nieuw toestel. Of je kunt ook steeds kiezen om de overnamewaarde terug te krijgen als waardebon. “We zien vaak dat mensen aarzelen om een nieuw toestel te kopen wanneer hun oude nog perfect in orde is, maar toch niet meer helemaal aan hun noden voldoet. Daarom willen we onze klanten een oplossing bieden door zowel het oude toestel over te laten aan onze recyclagepartner als een korting toe te kennen op het toestel waar ze opnieuw alle plezier uit kunnen halen”, besluit Geert.

“Klanten kunnen nu via de officiële Apple Support app hun toestel aanmelden voor een afspraak in de winkel naar keuze, hun toestel binnenbrengen en enkele uren later opnieuw ophalen.”

Het Apple Premium Service Provider certificaat. Ieder jaar een bewijs van onze inspanningen op vlak van herstellingen en service. 

De Apple Support app kan gratis gedownload worden in de App Store.