Titel overview

Indien de overview is geactiveerd (boekenplank) komt deze tekst als omschrijving in beeld.

Nog vragen? Vuur maar af!

Lab9 Aalst
Kattestraat 23 bus 1 9300 Aalst
053 21 10 00 aalst@lab9.be

Lab9 Brugge
Geldmuntstraat 18 
8000 Brugge
050 61 22 25 brugge@lab9.be

Lab9 Brussel
Chaussée de Charleroi
215-217

1060 Brussel
02 538 01 52
bxl@lab9.be

Lab9 Ieper
Boterstraat 27
8900 Ieper
057 42 22 22 ieper@lab9.be

Lab9 Kortrijk
Lange Steenstraat 6
8500 Kortrijk
056 25 55 55 kortrijk@lab9.be

Lab9 Luik
Place Saint-Lambert 84
4000 Luik
04 221 43 33
liege@lab9.be

Lab9 Roeselare
Ooststraat 7
8800 Roeselare
051 21 05 54 roeselare@lab9.be

“Een Apple product, dat wil je kunnen voelen, testen, beleven, 
ja zelfs bewonderen.”

V. Desmet,  Brugge

Gedeelde passie
voor Apple

Aankomen mag — of waarom Lab9 stores niet zomaar winkels zijn

Lab9 is véél meer dan een winkel. De nadruk bij Apple Premium Reseller ligt op de 'Premium'. Niet alleen Premium producten dus, maar ook Premium advies, Premium beleving en Premium medewerkers in een Premium omgeving. Je kunt in onze winkels rekenen op correct advies van onze Apple experts en een excellente service, ook na verkoop. We laten Lien - Store Manager in Lab9 Kortrijk - aan het woord.

“Apple is er bij mij thuis met de paplepel ingegeven”, steekt Lien fier van wal. “We hadden thuis de allereerste Apple computers. Op latere leeftijd kreeg ik voor mijn verjaardag mijn eerste iPod als cadeau en vandaag is de iPhone mijn trouwe metgezel.”

"We bieden onze klanten een bruikleentoestel aan om de reparatietijd te overbruggen. Ik zou zelf ook geen dag zonder mijn iPhone kunnen."

Lab9 is dé Apple specialist in België met winkels in Kortrijk, Aalst, Ieper, Roeselare, Brugge en sinds kort ook in Brussel & Luik. Het Lab9-verhaal van Lien begon al tijdens haar studies. “Ik was vrij vroeg al actief als jobstudent in onze winkels. Mijn ambitie reikte echter verder dan enkel de verkoop. Van zodra ik mijn diploma op zak had ben ik dus voluit gegaan voor de functie van Store Manager. Als winkelverantwoordelijke zet ik koers uit om samen met het volledige team onze doelstellingen keer op keer te behalen. 

Bij Lab9 vloeien iPhones & MacBooks rijkelijk over de toonbank. “Apple is zonder twijfel het populairste merk en verkoopt zichzelf voor een deel. Onze klanten zijn dan ook meestal reeds overtuigd van hun aankoop. Onze sterktes zijn vooral onze kennis en onze passie en we delen die maar al te graag met onze klanten. De dankbaarheid die je ervoor terug krijgt, geeft me echt veel voldoening.”

"Als merk geniet Apple een bepaald aanzien. Mensen  zijn al overtuigd nog voor ze onze winkel binnenstappen."

Geen dag zonder iPhone
Wat Lien zélf zonder haar vertrouwde Apple producten zou doen? “Ik kan me dat haast niet voorstellen. Die toestellen bepalen echt mijn dagelijks leven. Ik ben werkelijk gek op mijn iPhone, MacBook, Apple Watch en iPad. Ik gebruik ze zowel privé als professioneel, dus ik kan me echt niet voorstellen dat ik mijn toestellen ook maar één dag zou moeten missen. Daardoor begrijp ik echt dat onze klanten het soms moeilijk hebben om hun iPhone drie dagen af te geven wanneer ze die bijvoorbeeld binnenbrengen voor herstelling. Daarom bieden we onze klanten een vervangtoestel aan gedurende de tijd van de herstelling en dat vind ik echt een hele goede service.”

Het is dan ook de service die - gepaard met de béste winkelbeleving - waarin Lab9 zich onderscheidt van andere winkels. Zowel het bedrijf als Apple investeren heel wat in opleiding. “Wij volgen geregeld opleidingen, waarbij de nadruk niet altijd ligt op de productkennis. Apple heeft een vrij goed beeld van hoe een gesprek met een klant eruit ziet en hoe je beleving creëert. We leren onze klant eerst goed kennen. Wat doet de klant in zijn vrije tijd? Welke job heeft de klant? Wat vindt de klant belangrijk? Hoe beter we onze klant leren kennen, hoe beter de oplossing die we kunnen voorstellen is”, vertelt Lien met volle overtuiging.

Niet zomaar een product in een doosje
Een bezoek bij Lab9 is een beleving die je zal bijblijven. “Bij ons kom je niet zomaar een product in een mooi doosje kopen. Al onze producten staan uitgesteld in onze winkels. Klanten kunnen die producten vastpakken, voelen en uitproberen. Onze experts hebben alle kennis om de klant een correct advies te geven en demonstreren met veel plezier hoe zo'n toestel het leven van een klant kan veranderen. Dàt is het grootste verschil met andere retailzaken”, glundert Lien. Het is dus overduidelijk dat een bezoekje bij Lab9 een ervaring is die je voor altijd bijblijft. 

“Bij ons kom je niet zomaar een product in een mooi doosje kopen”

“Een Apple product, dat wil je kunnen voelen, testen, beleven, 
ja zelfs bewonderen.”

V. Desmet,  Brugge

Nog vragen? Vuur maar af!

lab9.be

Gedeelde passie
voor Apple

Aankomen mag — of waarom Lab9 stores niet zomaar winkels zijn

Lab9 is véél meer dan een winkel. De nadruk bij Apple Premium Reseller ligt op de 'Premium'. Niet alleen Premium producten dus, maar ook Premium advies, Premium beleving en Premium medewerkers in een Premium omgeving. Je kunt in onze winkels rekenen op correct advies van onze Apple experts en een excellente service, ook na verkoop. We laten Lien - Store Manager in Lab9 Kortrijk - aan het woord.

"We bieden onze klanten een bruikleentoestel aan om de reparatietijd te overbruggen. Ik zou zelf ook geen dag zonder mijn iPhone kunnen."

“Apple is er bij mij thuis met de paplepel ingegeven”, steekt Lien fier van wal. “We hadden thuis de allereerste Apple computers. Op latere leeftijd kreeg ik voor mijn verjaardag mijn eerste iPod als cadeau en vandaag is de iPhone mijn trouwe metgezel.”

Lab9 is dé Apple specialist in België met winkels in Kortrijk, Aalst, Ieper, Roeselare, Brugge en sinds kort ook in Brussel & Luik. Het Lab9-verhaal van Lien begon al tijdens haar studies. “Ik was vrij vroeg al actief als jobstudent in onze winkels. Mijn ambitie reikte echter verder dan enkel de verkoop. Van zodra ik mijn diploma op zak had ben ik dus voluit gegaan voor de functie van Store Manager. Als winkelverantwoordelijke zet ik koers uit om samen met het volledige team onze doelstellingen keer op keer te behalen. 

"Als merk geniet Apple een bepaald aanzien. Mensen  zijn al overtuigd nog voor ze onze winkel binnenstappen."

Bij Lab9 vloeien iPhones & MacBooks rijkelijk over de toonbank. “Apple is zonder twijfel het populairste merk en verkoopt zichzelf voor een deel. Onze klanten zijn dan ook meestal reeds overtuigd van hun aankoop. Onze sterktes zijn vooral onze kennis en onze passie en we delen die maar al te graag met onze klanten. De dankbaarheid die je ervoor terug krijgt, geeft me echt veel voldoening.”

Geen dag zonder iPhone
Wat Lien zélf zonder haar vertrouwde Apple producten zou doen? “Ik kan me dat haast niet voorstellen. Die toestellen bepalen echt mijn dagelijks leven. Ik ben werkelijk gek op mijn iPhone, MacBook, Apple Watch en iPad. Ik gebruik ze zowel privé als professioneel, dus ik kan me echt niet voorstellen dat ik mijn toestellen ook maar één dag zou moeten missen. Daardoor begrijp ik echt dat onze klanten het soms moeilijk hebben om hun iPhone drie dagen af te geven wanneer ze die bijvoorbeeld binnenbrengen voor herstelling. Daarom bieden we onze klanten een vervangtoestel aan gedurende de tijd van de herstelling en dat vind ik echt een hele goede service.”

Het is dan ook de service die - gepaard met de béste winkelbeleving - waarin Lab9 zich onderscheidt van andere winkels. Zowel het bedrijf als Apple investeren heel wat in opleiding. “Wij volgen geregeld opleidingen, waarbij de nadruk niet altijd ligt op de productkennis. Apple heeft een vrij goed beeld van hoe een gesprek met een klant eruit ziet en hoe je beleving creëert. We leren onze klant eerst goed kennen. Wat doet de klant in zijn vrije tijd? Welke job heeft de klant? Wat vindt de klant belangrijk? Hoe beter we onze klant leren kennen, hoe beter de oplossing die we kunnen voorstellen is”, vertelt Lien met volle overtuiging.

Niet zomaar een product in een doosje
Een bezoek bij Lab9 is een beleving die je zal bijblijven. “Bij ons kom je niet zomaar een product in een mooi doosje kopen. Al onze producten staan uitgesteld in onze winkels. Klanten kunnen die producten vastpakken, voelen en uitproberen. Onze experts hebben alle kennis om de klant een correct advies te geven en demonstreren met veel plezier hoe zo'n toestel het leven van een klant kan veranderen. Dàt is het grootste verschil met andere retailzaken”, glundert Lien. Het is dus overduidelijk dat een bezoekje bij Lab9 een ervaring is die je voor altijd bijblijft. 

“Bij ons kom je niet zomaar een product in een mooi doosje kopen”